5 Eylül 2009 Cumartesi

Bugün Girayla parkta gezerken , kuytuda ağaçların arkasına saklanmış, 15-16 yaşlarındaki çiftin belkide ilk öpüşmesine tanıklık ettim... Mahremiyetlerine istemeden girmiş olmanın utancıyla koşar adımlarla uzaklaşırken son bir kez bakmaktan kendimi alamadım... Aralarında hatırı sayılır mesafeye rağmen kucaklamışlardı birbirlerini, çok masumca öpüşüyorlardı...


Gigiyi düşündüm, büyüyüp kızlarla gezecekti... Acaba ilk kiminle nerede öpüşecekti???

-----------------------------

3 senedir evliyiz... Cok kisa bir sure sonra evlilik yildonumuzu kutlayacagiz... Her zaman yaptigim gibi geriye bakip kazanip, kaybettiklerimizin hesabini yapiyorum... Bu sene ki kazancimiz ; hosgoru..

Kazandıklarımızın kaybettiklerimizden bol olması dileğiyle..

--------------------------------

Çok düşündüm ama biliyormusunuz ilk kiminle nerede öpüşüldü bir türlü bulamadım... Sanırım delete edilmesi gereken önemsiz anılardan biriydi...

--------------------------------

İçimdeki beni en iyi tanıyan, tamamlayan güzel adam;

SENİ SEVİYORUM...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder