9 Eylül 2009 Çarşamba

2 CENAZE VE HAYAT

Cok yakin dostumun annesini kaybettik , avluda toplanmis kalabaliga bakarken bir kez daha anladim ki hayat bos.... Belki yasliydi ama yinede ani bir olumdu..

Yanimdakiler seyahat utulerinin ne kadar iyi calistigini anlatirken biraz ilerideki yasli, tombul teyze protez dislerinden ve discisinden memnuniyetini paylasiyordu... Herkes icin hepimiz icin hayat devam ediyordu..
---- -----------------------------------
Seni unutmadim, her an, her dakika aklimdasin... Hersey seni hatirlamam icin sebep, Persembeleri yasin kitabimi her actigimda engelleyemiyorum hickiriklarimi, kitabin uzerindeki yazin ve Zeynebinden aldigim yuzugun tek avuntum...Onu ne cok ozledigini dusunuyorum bazen,,, o da EFENDISINI hic unutmadi... Gozleri hep yasli..

---------------------------------------------

Avluda baska bir toren daha vardi.... Tabutun kenarindaki aglamaktan gozleri sismis, zayif adam dikkat cekiyordu... Kocasiymis, Ozlemin, Ozlem 31 yasindaymis, kanserden olmus...

Taniyormuyum ????? hayir, hayatimda hic gordummu????? hayir..

Bugun hic tanimadgim 31 yasinda bu hayattan giden Ozlemin tabutunun yaninda bende vardim....

-----------------------------------------------------

Seni hayatimin sonuna kadar anacagim, Nesirinin ( yanlis yazmadim bu bana seslenis sekliydi) hayatinin sonuna kadar senin torunun olmanin gururuyla yasayacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder