30 Mart 2009 Pazartesi

KADINLAR GÜNÜMÜ????


Saat 6.30 , biliyorum, çünkü kurulu saat gibi her sabah tam bu saatde uyanıyor,,, uykuya yenik düşüp sesini duymamak için yorganın altına kıvrılıyorum ama nafile sesinin dozunu arttırdı bile...

Pazar sabahı... Herkes uyuyor, 2 çocuk (ikiside benim değil) ve tembel koca:))

Ben zaten gece bir kaç kez bebeğe kalkmanın mamurluğuyla uyku sersemi, kucağımda bebeğim pencereden etrafı seyrediyoruz...

Birkaç saat sonra sırayla ilk önce Dodo sonnra Burki uyanıyor... O ara Gigi huysuzlanmaya başlıyor ve besleyip uyutuyorum... Onun uyuduğu saatleri çok iyi kullanmam lazım ve tabiri caizse k.... pervane takarak kahvaltı masasını hazırlıyorum... Bu arada çocukların binbir isteğini karşılıyor, sorun ve şikayetlerini dinliyorum...
Dodonun öğretmeni saçını çekmiş, öğretmenine karşı sevgisi bitmiş, Burkinin arkadaşları ona Çiko diyormuş, söylediği hiçbir şeye inanmıyorlarmış falan filan...
Bu arada herkesin özel siparişlerini hazırlıyorum, krep, sucuklu yumurta, peynir kızartması...

Herşey tamamlanınca tembel kocayı uyandırıyorum... Tam ağız tadıyla bir kahvaltı yapmak için masaya otururken bebeğin sesi geliyor ve bingo...

Güzel kahvaltıdan nasibini alan çocuklar ve tembel koca mutlu mesut ama ben mır, mır, dır, dır,... Açım, uykusuzum ve asabiyim...

İçeride bebekle oyalanırken tembel koca ve çocukların sesini duyuyorum...

Kadınlar günün kutlu olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder