5 Mart 2009 Perşembe

HAYALLER - 2


Oğlumla sabah 6 dan beri ayaktayız... Güya parka gidecektik, ama İstanbulun havasına güvenip plan yaparsan böyle olur işte..

Bizde takılıyoruz işte... Şu anda yanımda uyuyor, emziğinin sesini duyuyorum... Bayılıyor şapırtarak emmeye..

Powertürk TV'yi izliyorum... Hava zaten depresif birde Badem ardından Teoman tam bunalıma girdim...
Teomana bir zamanlar aşıktım hemde çok aşıktım... Balık olmanın saflığıyla öyle hayaller kurardım ki burada anlatamam sansüre girer:))

Aslında düşünüyorumda platonik ne çok aşk yaşadım... Varlığımdan bile haberi olmayan insanlarla ne hayaller kurdum...

İlk Booby Ewinge aşık olmuştum... (Dallas patrick Duffy)... sonra en büyük aşkım Prens Andrew oldu, öyle büyük bir aşktı ki 1986 senesinde Sarah Fergusonla evlendiği gün ben bütün gece ağlayarak kaybettiğim aşkımın yasını tutuyordum... (Bu arada 12 yaşındayım)..

Listeye kimler girmedi ki Pete Sampras, Thomas Anders (Modern Talking, esmer olan arkadaş), Daniel Craig, Teoman, Enrique Iglesias ve adını unuttuğum daha onlarcası...

Platonik aşk yaşamış insanlar bilirler , içinde kavga, kıskançlık, çıkar barındırmaz ...Daha kolay yaşanır daha huzurlu ve daha keyiflidir..(tabi gelişmiş bir hayal gücünüz varsa)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder