19 Ocak 2009 Pazartesi

DOSTLAR.. DUYUN SESİMİ...


Bebek yeni bir hayat demek...


Elif Şafağın "Siyah Sütünü " biraz abartılmış bulmuştum, ama herşey doğruymuş, yaşadığı herşeyi teker, teker ben yaşadım... Sırasını bozmadan...

Güzeller güzeli Elif Şafağa buralardan teşekkürü borç bilirim, yaşadıklarım ve hala yaşamakta olduğum şeylerin sonucunu bana çok önceden gösterdiği için...


Evet sıkıntılı dönem ama herşey bitiyor... Uykusuz geceler, gaz sıkıntıları, süt miktarı stresi... Herşey ama herşey yavaş yavaş bunalıma itiyor... Ama belli belirsiz bir gülüşü bile bütün sıkıntıları alıp götürüyor, senin için varım senin için yaşıyorum ak kuzum diyorum... Yaşamak için güzel bir sebep daha...


Bu hengamenin içinde dostlarımı özledim... İstiklali, Balık Pazarını, Terkos pazarını, Trivanayı özledim... Yürekten kahkaha atmayı, dinlemeyi, paylaşmayı özledim...


Ben dostlarımı özledim...:(((


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder