26 Temmuz 2010 Pazartesi

KABATAS - KADIKOY 17.30 VAPURU

 Her tarafta metroseksueller... Sanirim bu adamlar guzellik salonlarindan cikmiyorlar...Vucudundaki fazla killari aldirtan, degisik giyim tarzlarinda hoslanan, piercing yaptiran ve disi yanlarini sergilemekten zevk alan ancak escinsel olmayan erkekler... Hele dun vapurdaki adam, resmen makyaj yapmis gibiydi...
------------------------------------------

Su siralar ne kitap okuyabiliyorum ne muzik dinleyebiliyorum, beynim vucudum cok yorgun, sadece uyumak istiyorum...
Geceleri uyuyamiyorum, sanirim havalardan... Giginin belli bir saatden sonra bize katilmasida cabasi... Angelina Jolie bir ropartajinda kalabalik bir aile olduklari icin buyuk yataga ihtiyaclari oldugunu soylemis,bu  bizim icinde gecerli... Gecen hafta buyuk oglanda geliyordu yataga, hatta 1 gun onceden rezerve ediyordu yerini ...
---------------------------------------------

Esim 1 ay boyunca izinli olacak, haliyle tum vaktini Gigiyle geciriyor... Cok kiskaniyorum cok...
------------------------------------------------

Hiç yorum yok: