9 Haziran 2009 Salı

ORDAN BURDAN...

Arkadasimin facebooktan resimlerine bakiyorum, ilkokul ogretmeni, bu sene mezun olan ogrencileriyle fotograflarini koymus... Civil, civil dans eden onlarca cocuk... Sarilmislar ogretmenlerine kimi agliyor, kimi guluyor... Bana ne oluyorsa firsati kacirmiyorum, hickiriklarla aglamaya basliyorum...

Ozel bir dersanede ogretmenlik yapmisligim var, ama esek kadarlardi duygusal bir bag kuramadik ( seni bu guruba dahil etmiyorum Emelim...) ama anliyorum ki benden ogretmen falan olmaz, gelenle aglar gidenle aglarim ... Kiyamam onlara...

Aslinda baska seyler yazmak icin acmistim blogumu ama neyse..

Onemli bir karar verme asamasindayim, bilirsiniz 11 senedir ayni kuruma calisiyorum, beni taniyanlarda bu kuruma ve kisilerine olan saygimi sevgimi bilirler, ilk goz agrim...Ziplama zamani geldi diye dusunuyorum ama bir turlu ziplatmiyorlar, haftasonu beni kandirmak icin merkeze cagirdilar... Hersey cok belirsiz, bana dua edin....

Bu arada Oziyle spora basladik, fazla kilolari vercegiz guya ama inanin spormu yapiyorum spormu beni yapiyor henuz netlesmedi, felaketim, cok yorgunum, sadece uyumak istiyorum gozlerimi kapatip (ayni anda beynimide) hicbirsey dusunmeden uyumak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder