11 Aralık 2008 Perşembe

AŞKI ARARKEN..

Hıçkırıklara boğularak ağlıyor yaşadıklarına lanet ederek... Onu defalarca ağlarken gördüm ama bu sefer farklı, bunu yürekten hissediyorum..

"Issız adam" filmini seyretmiş dün akşam .. hala etkisi atındayım diyor..
Film boyunca ağlamış, herkes ağlamış.. Herkes bu filmde kendini bulmuş..

Bulur tabiii... Kimin hayatında yarım kalmamış bir aşk hikayesi yokki.. Senaryo çok tanıdık bildik aslında, sokaklarda bolca yaşanandan... Erkek kadının kalbini çalmak için maymun olur sonra egosunu tatmin eder, tatmin edeceği birşeyi kalmadığı zamanda, korkmuş erkek yalanı arkasına sığınarak kaçar arkasına bakmadan... Olan kadına olur, o hayata ve aşka inancını kaybetmiş, eski anılarla avuna dursun erkek ağına başka bir kadını düşürmüştür bile...

Başkalarının dediklerine göre benim tuzum kuru, çünkü seviyor ve seviliyorum.. Ama yinede şu tavsiyeyi vermeden duramayacağım...

Arkadaşım, aşk yaşamak içindir, her çeşidi güzel, ağlamadan sızlamadan kıskanmadan yaşanmıyor bu meret şey... Hayatının bir döneminde sana gerçek aşkı tattıracak biri muhakkak var... İyisimi sen kalbini hiç karartma.. Aşkı ararken benim sana dileyeceğim tek şey allah karşına başka bir ıssız adam daha çıkartmasın:))

Kal sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder