25 Kasım 2008 Salı

İKİNCİ EL

Geçenlerde katıldığım bir reiki toplantısında üstadın söylediği cümle uzun bir süre beynimi meşgul etti.''Ben hiç ikinci el eşya kullanmadım, kullanmamda'' diyordu kadın, lakin ikinci el eşyaların eski sahiplerinin enerjilerini taşıdığına inanıyordu.

Öğrencilik yıllarımda, senelerce ikinci el mağazalardan alışveriş yaptım, özellikle kitaplarım hep ikinci el oldu..
Değişik bir kokusu vardır o kitapların, bazıları nefret eder o kokudan ben severim.
Kitapların aralarında eski sahiplerinin aldıkları küçük notları, sararttıkları cümleleri tekrar tekrar okumak hoşuma gider. Kişilik analizi yapmaya çalışır hangi duygularda olduklarını anlamaya çalışırım.

Hayatımızda aslında herşey daha önceden birilerine ait olmuştur, kalbimiz, ruhumuz bile, ben eskilerin yeni ellerde daha farklı bir boyut bulacagına ve bize daha farklı tecrübeler katacağına inananlardan oldum hep.
İlişkilerde bile, hiç kimse ne ilkimiz ne sonumuz olmuştur.İşte bu yüzden seni affettim, hayatıma ikinci el olarak girmen artık beni üzmüyor, hatta beni daha iyi anladığın için hergün sana daha çok aşık oluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder