25 Kasım 2008 Salı

DEĞİŞİM




Değişikliklerin kadını değilim taşıdığım burcun aksine. Sanırım seçimlerim şu ana kadar beni yanıltmadı.
Mesela arkadaşlıklarım, hepsi çok eskiye dayanır, yeni birisiyle yeni bir başlangıç hep korkutur beni, çok yavan kalır diğerlerinin tadının yanında o yüzden hep sıradan kalır onlar, gerçek dost olarak kabul görmezler tarafımdan.

Çok farklı mekanlara gitmek hiç tercihim olmaz, severim yıllardır aynı mekanları dolaşmayı, o mekanlarda tanınmayı ve özel hissedilmeyi.

Değişimi bazıları cesaret olarak görüyor, daha geçen gün saçlarını ani bir kararla kısacık kestirip civciv sarısına boyatan arkadaş için çok çok cesurca davranmış denildi. Bu durumda 10 küsür senedir hiç değiştirmediğim saç şeklim ve rengim beni korkak yapıyor.
Bunu ciddi ciddi düşündüm, evet hayatımda, alışkanlıklarımda değişiklik yapmıyorum, kabul ediyorum ama korkaklığı asla.
Ben herşeyi seçerken, eşi, dostu, sevgiliyi, kitabı, çantayı hep doğru olanı seçiyorum, bana uyan, beni tamamlayan, beni anlayan, beni yarı yolda bırakmayan, kısacası kendim için en ideali seçiyorum ve değiştirme ihtiyacı duymuyorum.Doğru olanda bu değilmi zaten, sahip olmaktan mutlu olduğun herşeye sıkı sıkı sarılmak, onu hiç değiştirmeden ve kaybetmeden.

Hiç yorum yok: