15 Ekim 2008 Çarşamba

EKİM... AYLARIN EN GÜZELİ

Oğluma kavuştum...Duygularımı nasıl ifade edebilirim bilmiyorum... Kelimelerin kifayetsiz kalması hali bu olsa gerek...Şu anda melekler gibi mışıl, mışıl uyuyor... Bazen gözlerini açıyor ve bana bakıyor, her nekadar herkes hala tam olarak göremediğini söylüyorsada, akkuzumun annesini çok net gördüğünü hisediyorum, o kadar derin bakıyor ki içim titriyor...

Ekim ayı hayatıma hep güzel şeyler getirdi, 2 sene önce biricik hayat arkadaşımı ve şimdi hayatın belkide gerçek anlamını, bebeğimi...Herkese çok ama çok teşekkür ediyorum, özellikle, ameliyat odasında elimi tuttuğu an bütün endişelerimi alıp götüren, hamileliğim boyunca benimle yakından ilgilenen, dünyanın en iyi Doktoru Mehtap Yazıcıoğluna, tüm dostlarıma eşime ve aileme binlerce teşekkür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder